Impact en bereik van patiëntenorganisaties

In deze link staat het magazine: ‘Het ware verhaal van impact en bereik’.
Met dit magazine willen we bijdragen aan de discussie over het nieuwe PG-beleidskader. In de drie verhalen van patiëntenorganisaties is te lezen dat impact en bereik vaak gaan om de lange adem, langdurige inzet om processen in de zorg te beïnvloeden en de zorg beter te maken voor patiënten. Indrukwekkende verhalen die goed inzicht geven in de manier van werken van veel patiëntenorganisaties.

Het magazine is afgelopen week aangeboden aan de deelnemers van de ledensessie over impact en bereik, georganiseerd de Patiëntenfederatie 18 juni jl. ZonMW presenteerde hun ervaringen met het thema impact en bereik in hun programma “Voor Elkaar!”.

Uw reacties zijn welkom

Het magazine wordt komende week door de Patiëntenfederatie aangeboden aan stakeholders, waaronder het Ministerie van VWS. Uiteraard zijn reacties op het magazine welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We hopen van harte dat het magazine ook bij veel patientenorganisaties aanleiding zal zijn voor een goede interne – en externe- discussie over impact en bereik.