Online event ‘PGO, Let’s go’

Persoonlijke Gezondheidsomgevingen (PGO’s) gaan het verschil maken. Samen met veel partijen is deze beweging in gang gezet en we gaan door! Ben je benieuwd waar we staan en wat we gaan doen? Kom digitaal naar PGO, Let’s Go! op 2 december van 14-17 uur a.s. om mee te kijken, mee te praten en mee te denken over de inzet van PGO’s. Schrijf je nu alvast in!

PGO, Let’s Go! is een evenement van Stichting MedMij en het programmateam PGO on Air van de Patiëntenfederatie. In een live talkshow praten onder andere Marc van Dijk (MedMij) en Dianda Veldman (Patiëntenfederatie) je bij over de laatste ontwikkelingen en plannen voor volgend jaar. Daarnaast kun je kiezen uit een aantal sessies over uiteenlopende onderwerpen en is er voldoende tijd om virtueel te netwerken.

Na inschrijving ontvang je snel meer informatie over het programma en de mogelijkheid om een sessiekeuze te maken. We hopen je op 2 december digitaal te ontmoeten!